CZ - Svědectví Stránka-1 (= Přeložené svědectví)



Po použití "OPlantaMedNaturo", Svědectví pro vás:

- Léčba je jednoduchá, rychlá a účinná. 2 dny pouze pro většinu případů!
- Je zřejmé, že není snadné věřit! Je to jako zázrak! Ale je to skutečné?
- Svědectví vás povznesou. Odstraňte své pochybnosti. A konečně vás přesvědčím.

Testimonials strana-1:    Přeloženo do všech jazyků.
Testimonials strana-2:    Podle země (originály / nepřekládané).
Chtěli byste kontaktovat a hovořit přímo s vyléčenou osobou (osobami)?
- Můžete se mě zeptat emailem. Dám vám: adresu, telefon, e-mail osob / svědectví dle vašeho výběru.
Tyto osobní údaje jsou předávány pouze na vyžádání. Aby se zabránilo „spam“!)



Šťastné čtení!    Vaše zhojení zítra?    Ano, můžete to udělat teď!

PŘEKLADY / POZNÁMKA: Reference, kde jsou přeloženy. Zvolte domovskou stránku pro jazyk.




POZNÁMKA: Tato svedectví stránka je nyní "uzavrena"
- Nekolik stovek lidí bylo vyléceno lécbou.
- Již nekolik let je úcinnost nyní dobre prokázána.
- Pokud si prejete získat nové osvedcení / nejnovejší adresy ve vaší zemi / poblíž vás, stací se me obrátit.



BELGIE: Véronique(1963) B-1472 GENAPPE    Chronické problémy / Doba trvání: 3 let    Uzdraveni: ANO / 2 Dnů
Historie
Více než 3 roky, ale pouze v jediném uchu, měl jsem svědění v ušním kanálu. 8 na stupnici 10! Svrbení bylo velmi znepokojující, že jsem od té doby následovala ENT. Analýzy odhalily bakterie: Aspergillus. Tak jsem následoval základní léčbu perorálními antibiotiky a také Auricularum. Po 12 měsících auricularum jsem přešel na "Nilstat v kapkách" + místní dezinfekční betain + biseptin. Po antibiotické léčbě a několika dalších produktech byly bakterie
O nekolik mesícu pozdeji, jsem našel adresu pana Francois Donzé. Kontaktoval jsem s ním a hned jsem měl štěstí, že jsem měl teplou odpověď, která mi dala jistotu. Tak jsem jeho léčbu bez váhání použil! Zázrak se konečně stane. Po ošetření paní Francois Donzé jsem šla na můj ORL k pravidelné konzultaci. Doktor byl pro mě šťastný. Dokonce se mě zeptal na internetovou linku ... Protože všechno je v pořádku, nemám nic co dělat. Ušní kanál se vrátil do normálu. Velmi po
Můžete mu věřit.
Neváhejte a jděte!
Véronique



FRANCIE: Fabienne(1964) F-53290 GREZ-EN-BOUERE   Chronické problémy / Doba trvání: 5 let    Uzdraveni: ANO/ 2 Dnů
Historie
Od 3 měsíců věku jsem začala opakovat ušní infekce. Ve věku 10 let jsem měla první transplantaci do pravého bubeníku. Ve věku 27 let jsem druhou transplantaci do levé ušní bubliny. Po dobu asi 40 let jsem nikdy neměl žádný problém s ušima. Před více než třemi lety jsem měl perforaci ucha. Takže jsem znovu měla novou transplantaci bubeníku. Operace proběhla dobře. Pravidelně konzultuji s lékařem ORL. Ujistěte se, že nejsou žádné komplikace. Často jsem však měla bolesti, svědění a bolestivé. Velmi nepříjemné. Použil jsem polydexové kapky, ale tato léčba pro mě nefungovala. Zkoušel jsem léčbu přípravkem "OPlantaMedNaturo". Od první aplikace jsem cítil, že je to dobrá úleva. Pocit svěžesti. Po skončení 2 dnů aplikace jsem byl vyléčen. Všechny svědění a bolest jsou ztraceny. Můj případ je velice zvláštní. Udělal jsem druhou specifické zacházení "OPlantaMedNaturo" pro ušní bubínek. Chcete-li si být jisti. "OPlantaMedNaturo" je velmi dobrá. Doporučuji ho. Pokud budete chtít se mnou mluvit, můžete mě kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
Díky Françoisovi za všechny jeho rady a poslech.
Fabienne



FRANCIE: Etienne(1950) F-25400 AUDINCOURT   Chronické problémy / Doba trvání: 10+ let    Uzdraveni: ANO/ 5 Dnů
Historie
Ahoj. Mám sluchadla. 4 roky. Oba uši. Měl jsem svědění několik let (6 let). Svrbení se zvětšovalo více a více! Musel jsem odstranit mé naslouchátka několikrát denně.Chcete-li se poškrábat! Viděl jsem mnoho lékařů / ENT / ORL! Zkoušel jsem si kortizonovou masti. Také jsem se snažil všechny opravné prostředky babiček. Všichni viděli na internetu! Pak jsem objevil "OPlantaMedNaturo". Pak si objednám léčbu bez velkého přesvědčení. Ale dva dny po ošetření dvou uší sFrançois



FRANCIE: Christine(1960) F-85660 SAINT-PHILBERT-DE-BOUAINE   Chronické problémy / Doba trvání: 3 let    Uzdraveni: ANO/ 2 Dnů
Historie
V obou uších jsem měl několik měsíců svědění. Velmi nepříjemné! Nejprve jsem zacházel s uchem. Léčte za dva dny! Velmi dobře. O patnáct dní později, druhé ucho. O 2 dny později stejný dobrý výsledek! Už žádné svědění! Je zřejmé, že mohu jen doporučit "OPlantaMedNaturo", s takovým úspěchem! Všechno, co zůstává pro mě, je tinnitus! Doufám, že jednoho dne najdeme stejnou překvapivou léčbu! Díky François.
Christine



FRANCIE: Gaëlle(1962) F-22360 Langueux   Chronické problémy / Doba trvání: 1 let    Uzdraveni: ANO/ 3-4 Dnů
Historie
Měl jsem vážné svědění a krusty v jediném uchu. Více než 1 rok. Celý den jsem měl problémy. Zvláště v noci. Znovu mě probudil! Nemohla jsem dobře spát. Byla to skutečná kalvárie. Po použití "OPlantaMedNaturo" jsem byl vyléčen pouze za 3-4 dny! Je to opravdu fantastické! Jsem uvolněná teď! Nakonec jsem se vrátil k mému opravdovému klidnému životu. Díky moc panu Francois ovi!
Gaëlle



FRANCIE: Jean-François(1965) F-24100 Bergerac   Chronické problémy / Doba trvání: 10+ let    Uzdraveni: ANO/ 2 Dnů
Historie
Svědivé uši! Několik let! Úplně vyléčená po léčbě "OPlantaMedNaturo". Je to velmi rychlé a účinné! Doporučujeme ji, pokud máte tyto problémy. Nakonec ulevilo, díky François !
Jean-François



FRANCIE: Odile(1964) F-24100 Bergerac   Chronické problémy / Doba trvání: 35+ let    Uzdraveni: ANO/ 2 Dnů
Historie
Měl jsem už svědění uši, když jsem byla malé dítě! Před 15 lety. Tak ... více než 35 let svrbivých uší! (A teď jsem 50+). Poprvé: našel jsem lék! Umožňuje mi strávit dny a noci bez poškrábání uší! Bylo to tak nepříjemné, že mi pořád uškrabám uši a bylo velmi riskantní, že mi ublížilo ušní bubínek! Nejhorší momenty jsou, když jste na veřejnosti! Nebo s přáteli! Jste nuceni najít malé klidné místo, abych škrábala ty zatracené uši, které můj život
Odile