Fi - Oma historia:

En ole lääkäri, magneettisesta tai muu ... mutta valmistunut insinööri, joka rakastaa luontoa ja kasveja.
Minulla oli kutina ja kipu korvalla yli 5 vuotta. Alussa oli pieni itches / kipu. Vuosien kriisit ja intensiteetti ovat kasvaneet voimakkaasti.
Lopussa, se oli noin kymmenen (tai enemmän) kriisien päivässä. Sitten kutina ja kipu herätti minut myös yöllä! Todellinen calvary! Minä naarmuuntunut itse paljon!
Olen nähnyt kymmenkunta lääkärit asiantuntijoita ja ihotautilääkärit (ENT). 2 eri maissa. He määräsi minulle monia erilaisia hoitoja, antibiootit, voiteet ja muut. Tietenkin myös joitakin kortisoni voiteet. Nähdä, jos se oli eräänlainen ekseema! Aina sama. Ei parannuksia. Kutina palaa aina! Aina nostamalla. Todellinen Golgatan!

Sitten mitä on jäljellä minun tehdä? Kävin myös kaikkialla Internetissä. Etsi muita henkilöitä samassa asiassa.Olen myös testannut kaikki "isoäidin korjaustoimenpiteitä". Mutta turha!(Katso sivu: List Tuotteet Ei Työskentely)

Sitten hyvin masentuneet, mitä muuta tehdä? Leikkaa korvani?
Päätin aloittaa oman tutkimukset. Perustuen erityisiä lääkekasveja ...
Muutaman kuukauden / vuoden tutkimuksiin, työ, kärsivällisyyttä ... ja paljon on testaus ...
Päädyin lopulta löytää jotain, joka tuntui toimivan!

OPlantaMedNaturo syntyi:
- Lääke oksastettu Kasvinlehti kyllästetty erilaisilla luonnolliset öljyt.
- Muutama parannuksia jossa made. Työkalu on luotu. Oikein anna lehtien sisällä korvalla.
- Ratkaisu löytyi on turvallinen, pehmeä, 100% luonnollinen, 100% orgaaninen.
- Yleensä, 2 päivää riittävät parantua OPlantaMedNaturo jälkeenkin niin monien vuosikymmenten calvaries!

Lopuksi oli parantunut! Se oli todella suuri helpotus päästä takaisin normaaliin ja rauhallista elämää! Kaikki vihdoin palasi normaaliksi:
- End of kutina! Ei kipua. Korva on normaali. End of Golgatan! Kiitos äiti-luonto, todella vaikuttava.

Olen nähnyt internetissä monet ihmiset, joilla on samankaltaisia ongelmia. Päätin auttaa heitä.
Heinäkuusta 2016 ehdotan OPlantaMedNaturo. Voit lukea "Mielipiteitä sivu" ... se on aina hyvin rohkaisevaa meille!
Nyt on myös helppoa. Voit parantua huomenna! Toivotan teille nopea elpyminen.