NO - Attester Page-1 (= oversatt Attester)



De brukte OPlantaMedNaturo. De vitnet for deg:

- Behandlingen er enkel, rask og effektiv. 2 dager bare for de fleste tilfeller!
- Selvfølgelig, ikke lett å tro! Det er akkurat som et mirakel! Men er det ekte?
- Attester som vil rassure deg. Eliminer tvil. Og overbevise deg definitivt.

Attester side-1:   Oversatt til alle språk.
Attester side-2:   Etter land (originaler / ikke oversatt).
Har du lyst til å kontakte og snakke direkte med en helbredet person (er)?
- Bare bruke e-post for å få: adresse, telefonnummer, e-post av folk / attester av ditt valg.
(Denne personopplysninger formidles kun på forespørsel. For å unngå "spam"!)

God lesning! Din healing i morgen? Ja, du kan gjøre det nå!

OVERSETTELSE / MERK: Uttalelser omregnes. Velg hjemmesiden for originalspråket.



MERK: Denne testimonialsiden er nå "stengt"
- Flere hundre mennesker har blitt kurert av behandlingen.
- I flere år er effektiviteten nå godt bevist.
- Hvis du ønsker å få nye testimonialer / nylige adresser i ditt land / nær deg, må du bare kontakte meg.



BELGIA: Véronique(1963) B-1472 GENAPPE    Kroniske problemer / Varighet: 3 år    Helbredet: JA / 2 dager
Historial
I mer enn 3 år, men i det ene øret bare, jeg hadde klør i øregangen. 8 på en skala til 10! Kløen var svært urovekkende jeg har blitt etterfulgt av en ØNH siden da. Analysene viste en bakterie: Aspergillus. Så jeg fulgte en grunnleggende behandling med antibiotika og også Auricularum. Etter 12 måneder med auricularum, jeg byttet til "Nilstat i drops" + lokale desinfiserende Betadine + Biseptine. Etter antibiotikabehandling og de få andre produkter, bakterier (Aspergillus) var godt resorbed. Men som for kløe ... alltid uten å lykkes! De har ikke blitt absorbert av disse behandlingene! Noen måneder senere, fant jeg adressen til Mr.Francois Donzé. Jeg fikk kontakt med ham, og med en gang jeg var heldig for en varm respons som ga meg tillit. Så jeg brukte sin behandling uten å nøle! Mirakelet endelig skjer. Etter behandling av Mr.Francois Donzé, gikk jeg til min ØNH for en vanlig konsultasjon. Legen var glad for me.He spurte meg internett-link ... Siden alt er bra nå, jeg har ingenting mer å gjøre. Ørekanalen er tilbake til det normale. En veldig stor takk til Mr.Francois Donzé som er en imøtekommende og veldig menneskelig person.
Du kan stole på ham.Ikke nøl, gå for det!
Véronique (Belgia)



FRANKRIKE: Fabienne(1964) F-53290 GREZ-EN-BOUERE   Kroniske problemer / Varighet: 5 år    Helbredet: ja / 2 dager
Historial
Fra fylte 3 måneder, begynte jeg å ha gjentatte ørebetennelser. I en alder av 10: Jeg hadde min første transplantasjon til høyre trommehinne. I en alder av 27 min andre transplantasjon til venstre trommehinne. For ca 40 år har jeg aldri hatt noen annen ører problem. Mer enn 3 år siden hadde jeg en trommehinne perforasjon. Så jeg hadde en gang en ny trommehinne transplantasjon. Operasjonen gikk bra. Jeg jevnlig kontakt med en ØNH lege. For å være sikker på at det er ingen komplikasjon. Men hadde jeg ofte smerter, kløe og plystring. Svært ubehagelig. Jeg brukte polydexa dråper, men denne behandlingen fungerte ikke for meg. Jeg prøvde oplantamednaturo behandling. Fra det første programmet jeg følte en god lindring. En følelse av friskhet. Ved slutten av de 2 dager etter applikasjonen ble i herdet. Alle klør og smerte er disapeared. Mitt tilfelle er veldig spesiell. Jeg gjorde en andre oplantamednaturo behandling spesifikt for trommehinnen. For å være sikker. Den oplantamednaturo behandling er veldig bra. Jeg anbefaler det. Du kan kontakte meg via e-post hvis du ønsker å snakke med meg.
Takk til François for alle hans råd og lytter.
Fabienne



FRANKRIKE: Etienne(1950) F-25400 AUDINCOURT   Kroniske problemer / Varighet: 10+ år    Helbredet: ja / 5 dager
Historial
Hallo. Jeg har høreapparater. 4 år. Begge ørene. Jeg hadde kløe i flere år (6 +). Klør ble intensivere mer og mer! Jeg måtte fjerne høreapparatene flere ganger om dagen. Skrap meg selv! Jeg har sett mange leger / ØNH / ORL! Jeg prøvde tatt kortison salve. Jeg har også prøvd alle rettsmidler av bestemødre. Alt sett på internett! Da jeg oppdaget "OPlantaMedNaturo". Jeg bestilte da Behandling uten mye tro. Men 2 dager etter behandling av 2 ører, mirakel alt virket kurert! Som anbefales, jeg har også kjøpt en enhet desinfeksjon boks for rynking hjelpemidler. Etter dette siste trinnet, går alle gjorde det bra. Bare noen få bitte liten kribling. Jeg fikk ut av min Golgata! Jeg anbefaler denne mirakuløse og rask kur. Takket være Mr.François



FRANKRIKE: Christine(1960) F-85660 SAINT-PHILBERT-DE-BOUAINE   Kroniske problemer / Varighet: 3 år    Helbredet: ja / 2 dager
Historial
Jeg hadde kløende i begge ørene i flere måneder. Veldig ubehagelig! Jeg behandlet øre først. Heal i to dager! Veldig bra. Femten dager senere, den andre øret. 2 dager senere samme gode resultat! Ikke mer kløe! Selvfølgelig, jeg kan bare anbefale "OPlantaMedNaturo", med en slik suksess! Alt som gjenstår for meg er tinnitus! Jeg håper at en dag vil vi finne den samme overraskende behandling !!! Takk til François.
Christine



FRANKRIKE: Gaëlle(1962) F-22360 Langueux   Kroniske problemer / Varighet: 1 år    Helbredet: jA / 3-4 dager
Historial
Jeg hadde alvorlig kløe og skorpe på det ene øret bare. For mer enn ett år. Det forstyrret meg hele dagen lang. Spesielt i løpet av natten. Jeg våkner meg opp mange ganger! Jeg kan ikke sove godt. Det var en ekte Golgata. Etter å ha brukt "OPlantaMedNaturo", fikk jeg kurert i 3-4 dager bare!Det er virkelig fantastisk! Jeg er avslappet nå! Jeg endelig få tilbake mitt virke fredelig liv. Takk så mye Mr.Francois!
GAELLE



FRANKRIKE: Jean-François(1965) F-24100 Bergerac   Kroniske problemer / Varighet: 10+ år    Helbredet: ja / 2 dager
Historial
Kløende ører! Flere år! Fullstendig herdet etter behandling "OPlantaMedNaturo". Det er veldig rask og effektiv! Anbefaler det hvis du har disse problemene. Endelig lettet, en stor takk til François!




FRANKRIKE: Odile(1964) F-24100 Bergerac   Kroniske problemer / Varighet: 35+ år    Helbredet: ja / 2 dager
Historial
Jeg hadde Itchy ører allerede da jeg var et lite barn! Før 15 år gammel. så... mer enn 35 kløende og smerte! (Og jeg er nå 50 +). For første gang jeg fant Utbedring. Det tillater meg å tilbringe dager og netter uten å skrape mine ører! Det var så ubehagelig å klø mine ører hele tiden, og svært risikabelt å skade min trommehinne! De verste øyeblikkene er når du er i det offentlige! Eller med venner! Du blir tvunget til å finne en liten rolig sted, skraper de fordømte ører som råtnet mitt liv. De få første årene jeg hadde prøvd alt. Jeg prøvde forskjellige leger. Jeg har også prøvd av produkter tilgjengelig alle slag. Ingen suksess! Så senere jeg resignert meg. En fin morgen, Francois, forteller meg om sin oppdagelse. På den tiden hadde jeg ikke ta det på alvor. Men jeg risikert noe for å prøve "OPlantaMedNaturo". Siden jeg allerede prøvd det før! Den første søknaden (første dag) begynte å avlaste meg allerede. Den andre dagen jeg begynte å glemme at jeg hadde ører! Ingen flere ører skrape! Jeg kunne bare ikke tro det ennå! Siden lenge siden... jeg endelig sove godt igjen nå. Ikke mer kløe, ikke engang en liten en, inntil nå!!!Min høyre øre, som ble svært skadet, ble "normal" igjen. Ear Wax er også tilbake til det normale. Jeg behandlet deretter mitt venstre øre, som var litt mindre påvirket. Med samme stor suksess! Herdet i 2 dager! OPlantaMedNaturo er rett og slett fantastisk! Prøv den, vil du se selv! Det er flott, som et mirakel! Takk François !!!!! Og for de som fortsatt tviler, kan du kontakte meg uansett. Helst via e-post.
Odile