NL - Getuigenissen Pagina-1 ( = vertaald Getuigenissen)



Ze gebruikten OPlantaMedNaturo. Zij getuigden voor u:

- De behandeling is eenvoudig, snel en effectief. 2 dagen alleen maar in de meeste gevallen!
- Het is duidelijk dat niet gemakkelijk om te geloven! Het is net als een wonder! Maar is het echt?
- De getuigenissen zal rassure. Elimineer je twijfels. En overtuig u definitief.

Getuigenissen page-1:   in alle talen vertaald.
Getuigenissen page-2:   Op land (Originals / niet vertaald).
Wilt u contact opnemen met en praat rechtstreeks met een genezen persoon(s)?
- Alleen van toepassing per e-mail te krijgen: adres, telefoonnummer, e-mail van mensen / getuigenissen van uw keuze.
(Deze persoonlijke informatie wordt verstrekt alleen op aanvraag. Om te voorkomen dat "spam"!)

Veel leesplezier! Uw genezing morgen?    Ja, u kunt het nu doen!

VERTALINGEN / NB: Recensies worden vertaald. Selecteer de home page voor de oorspronkelijke taal.



LET OP: deze testimonial-pagina is nu "gesloten"
- Honderden mensen zijn genezen door de behandeling.
- Sinds enkele jaren is de effectiviteit nu goed bewezen.
- Als u nieuwe testimonials / recente adressen in uw land / dicht bij u wilt ontvangen, moet u gewoon contact met mij opnemen.



BELGIË: Véronique(1963) B-1472 GENAPPE    Chronische problemen / Duur: 3 jaar    GENEZEN: JA / 2 dagen
Historial
Voor meer dan 3 jaar, maar in een oor alleen, ik had jeuk in de gehoorgang. 8 op een schaal van 10! De jeuk was zeer verontrustend Ik heb gevolgd door een KNO sindsdien. De analyse onthulde een bacterie: Aspergillus. Dus ik volgde een eenvoudige behandeling met orale antibiotica en ook Auricularum. Na 12 maanden van auricularum, ik overgestapt naar "Nilstat in drops" + lokale ontsmettingsmiddel betadine + Biseptine. Na de behandeling met antibiotica en de weinige andere producten, de bacteriën (Aspergillus) waren goed geresorbeerd. Maar als voor de jeuk ... altijd zonder succes! Zij zijn niet opgenomen door deze behandelingen!
Een paar maanden later, vond ik het adres van Mr.Francois Donzé. Ik heb contact met hem en meteen was ik gelukkig voor een warme reactie die me vertrouwen gaf. Dus gebruikte ik zijn behandeling zonder aarzeling! Het wonder eindelijk gebeurt. Na de behandeling oPlantaMedNaturo, ging ik naar mijn KNO voor een regelmatig overleg. De dokter was blij voor mij. Hij heeft zelfs vroeg me de Internet-verbinding ... Aangezien alles is prima nu, ik heb niets meer te doen. De gehoorgang is teruggekeerd naar normaal. Een zeer grote dank aan Mr.Francois Donzé die een attent en zeer menselijke persoon.
Je kunt hem vertrouwen. Aarzel niet, go for it!
Véronique



FRANKRIJK: Fabienne(1964) F-53290 GREZ-EN-BOUERE   Chronische problemen / Duur: 5 jaar    GENEZEN: JA / 2 dagen
Historial
Vanaf de leeftijd van 3 maanden, begon ik herhaalde oorontsteking. Op de leeftijd van 10: Ik had mijn eerste transplantatie naar rechts trommelvlies. Op de leeftijd van 27 mijn tweede transplantatie naar links trommelvlies. Voor 40 jaar heb ik nooit last van mijn oren. Meer dan 3 jaar geleden had ik een trommelvlies perforatie. Dus moest ik weer een nieuw trommelvlies transplantatie. De operatie is goed verlopen. Ik regelmatig contact op met een KNO-arts. Om zeker te zijn dat er geen complicatie. Echter, had ik vaak pijn, jeuk en fluiten. Zeer onaangenaam. Ik gebruikte polydexa druppels, maar deze behandeling werkte niet voor mij. Ik probeerde de oplantamednaturo behandeling. Vanaf de eerste applicatie die ik voelde me een goede verlichting. Een gevoel van frisheid. Aan het einde van de 2 dagen na het aanbrengen werd ik genezen. Alle jeuk en pijn zijn disapeared. Mijn geval is heel bijzonder. Ik heb een tweede oplantamednaturo behandeling specifiek voor het trommelvlies. Om zeker te zijn. De oplantamednaturo behandeling is zeer goed. Ik raad het aan. U kunt contact met mij opnemen via e-mail als u wenst te spreken met mij.
Met dank aan Francois voor al zijn adviezen en luisteren.
Fabienne



FRANKRIJK: Etienne(1950) F-25400 AUDINCOURT   Chronische problemen / Duur: 10+ jaar    GENEZEN: JA / 5 dagen
Historial
Hallo. Ik heb gehoorapparaten. 4 jaar. Beide oren. Ik had jeuk voor een aantal jaren (6+). Jeukt werden meer en meer intensivering! Ik moest mijn hoortoestellen meerdere malen te verwijderen per dag. Kras mezelf! Ik heb veel artsen / KNO-arts! Ik probeerde genomen cortisone zalf. Ik heb ook geprobeerd alle rechtsmiddelen van grootmoeders. Allemaal gezien op het internet! Toen ontdekte ik "OPlantaMedNaturo". Ik bestelde Behandeling zonder veel overtuiging. Maar 2 dagen na de behandeling van 2 oren, wonder leken allemaal genezen! Zoals geadviseerd, kocht ik ook een apparaat desinfectie doos voor Earing aids. Na deze laatste stap, deden goed gaat. Slechts een paar kleine kleine tintelingen. Ik kreeg van mijn lijdensweg! Ik beveel deze wonderbaarlijke en snelle genezing. Dankzij Mr.François



FRANKRIJK: Christine(1960) F-85660 SAINT-PHILBERT-DE-BOUAINE   Chronische problemen / Duur: 3 jaar    genas: JA / 2 dagen
Historial
Ik had jeukende in beide oren voor enkele maanden. Zeer onaangenaam! Ik behandelde eerst een oor. Genezen in twee dagen! Erg goed. Vijftien dagen later, de tweede oor. 2 dagen later hetzelfde goed resultaat! Nooit meer jeuk! Uiteraard kan ik alleen maar aanraden "OPlantaMedNaturo", met zo'n succes! Het enige dat overblijft is voor mij tinnitus! Ik hoop dat op een dag zullen we dezelfde verrassende behandeling te vinden !!! Met dank aan François.
Christine



FRANKRIJK: Gaëlle(1962) F-22360 Langueux   Chronische problemen / Duur: 1 jaar    genezen: JA / 3-4 dagen
Historial
Ik had ernstige jeuk en korsten in slechts één oor. Voor meer dan 1 jaar. Het verontrust me de hele dag lang. Vooral 's nachts. Ik me wakker vele malen! Ik kon niet goed slapen. Het was een echte lijdensweg. Na het gebruik van "OPlantaMedNaturo", kreeg ik genezen in slechts 3-4 dagen! Het is echt fantastisch! Ik ben nu ontspannen! krijg ik eindelijk weer mijn echte vreedzaam leven. Dank zo veel Mr.Francois!
Gaëlle



FRANKRIJK: Jean-François(1965) F-24100 Bergerac   Chronische problemen / Duur: 10+ jaar    GENEZEN: JA / 2 dagen
Historial
Jeukende oren! Verscheidene jaren! Volledig genezen na de behandeling "OPlantaMedNaturo". Het is zeer snel en effectief! Zeer aan te bevelen als u deze problemen.
Eindelijk opgelucht, een grote dank aan François!
Jean-François




FRANKRIJK: Odile(1964) F-24100 Bergerac   Chronische problemen / Duur: 35+ jaar    GENEZEN: JA / 2 dagen
Historial
Ik had Jeukende oren al toen ik een klein kind was! Vóór 15 jaar oud. dus... meer dan 35 jaar jeukt! (En ik ben nu 50 +). Voor het eerst vond ik remedie! Het stelt me in staat om dagen en nachten door te brengen zonder krassen op mijn oren! Het was zo vervelend om kras mijn oren de hele tijd, en zeer riskant om mijn trommelvlies pijn doen! Het ergste momenten zijn wanneer u in het openbaar! Of met vrienden! Je wordt gedwongen om een kleine rustige plek te vinden, om die verdomde oren dat mijn leven rotten krabben. De weinige eerste jaren had ik alles geprobeerd. Ik probeerde verschillende artsen. Ik heb ook geprobeerd allerlei producten. Geen succes! Dus later afgetreden ik mezelf. Op een mooie ochtend, Francois, vertelt me over zijn ontdekking. In die tijd heb ik niet serieus nemen. Maar ik riskeerde niets om te proberen "OPlantaMedNaturo". Omdat ik al geprobeerd het allemaal al! De eerste toepassing (1 dag) begon me al te verlichten. De tweede dag begon ik te vergeten dat ik had oren! Nooit meer oren krabben! Ik kon gewoon nog niet geloven! Sinds een lange tijd geleden... ik eindelijk weer goed slapen nu. Nooit meer jeuk, zelfs niet een kleine, tot nu toe! Mijn rechter oor, die erg beschadigd was, werd "normaal" weer. Ear Wax is ook weer terug naar normaal. Vervolgens heb ik behandelde mijn linkeroor, dat was een beetje minder getroffen. Met dezelfde groot succes! Genezen in 2 dagen! OPlantaMedNaturo is gewoon fantastisch! Probeer het, je zult zien voor jezelf! Het is geweldig, als een wonder! Dank je François !!!!! En voor degenen die nog twijfelen, kunt u toch contact met mij opnemen. Bij voorkeur per e-mail.
Odile