Fi - Suosittelut Page-1 (= Käännetty Suosittelut)



He käyttivät OPlantaMedNaturo. He todistivat sinulle:

- Hoito on yksinkertainen, Nopea ja tehokas. 2 päivää vain!
- On selvää, ei ole helppoa uskoa! Se on aivan ihme! Mutta onko se totta?
- Suosittelut rassure sinulle. Poistaa epäilyksiä. Ja vakuuttaa teille lopullisesti.

Mielipiteitä sivu-1: käännetään kaikille kielille.
Mielipiteitä sivu-2: Maittain (Alkuperäiset / ei käännetty).
Haluatko ottaa yhteyttä ja keskustella suoraan kanssa Parantuneiden henkilö(t)?
- Koskea vain sähköpostitse saada: osoite, puhelin, sähköposti ihmisiä / suosittelut valinta.
(Tämä henkilökohtainen tieto välitetään vain pyynnöstä. Välttämiseksi "spam"!)

Hyvää käsittelyssä! Parantavaa huomenna?    Kyllä, voit tehdä sen nyt!

KÄÄNNÖKSET / HUOM: suosittelut japaniksi. Valitse kotisivun kielelle.




HUOMAUTUS: Tämä testimonialisivu on nyt "suljettu"
- Useita satoja ihmisiä parantua hoidolla.
- Useiden vuosien ajan tehokkuus on nyt todistettu.
- Jos haluat saada uudet suosittelut / viimeisimmät osoitteet maassasi / lähellä sinua, sinun on vain otettava minuun yhteyttä.



BELGIASTA: Véronique(1963) B-1472 GENAPPE    Krooniset ongelmat / Kesto: 3 vuotta    Parantua: Kyllä / 2 päivää
Historialliset
Yli kolme vuotta,, mutta toiseen korvaan vain, olin itches korvakäytävässä. 8 asteikolla 10! Kutina oli erittäin huolestuttava. Olen seurasi Dr. Korvalääkärin (ENT) jälkeen. Analyysit paljastui bakteeri: Aspergillus. Joten seurasin perus hoito suun kautta antibiootteja ja myös Auricularum. Sen jälkeen kun 12 kuukautta auricularum, olen siirtynyt "Nilstat pisaroina" + paikallinen desinfiointiaineella betadine + Biseptine. Kun antibioottihoitoa ja muutamat muut tuotteet, bakteerit (Aspergillus) olivat hyvin resorboitunut. Mutta kuten kutinaa ... aina tuloksetta! Niitä ei ole imeytyvät näitä hoitoja!
Muutamaa kuukautta myöhemmin, löysin osoitteen Mr.Francois DONZE. Tein yhteydessä häneen ja heti olin onnekas lämmin vastaus, joka antoi minulle luottamusta. Joten käytin hänen hoitonsa epäröimättä! Ihme lopulta tapahtuu. Kun hoito Mr.Francois DONZE, menin Dr. Korvalääkärin (ENT) säännöllisen kuulemisen. Lääkäri oli onnellinen me.He jopa pyysi minua Internet-yhteys ... Koska kaikki on hyvin nyt, minulla ei ole mitään muuta tekemistä. Korvakäytävään on normalisoitunut. Erittäin suuri kiitos Mr.Francois DONZE joka on huomaavainen ja hyvin ihminen. Voit luottaa häneen.
Älä epäröi, mene siitä!
Véronique



RANSKA: Fabienne(1964) F-53290 GREZ-EN-BOUERE   Krooniset ongelmat / Kesto: 5 vuotta    Parantua: Kyllä / 2 päivää
Historialliset
Iästä alkaen 3 kuukautta, aloin ottaa toistuvia korvatulehduksia. Vuotiaana 10: sain ensimmäisen transplantaation oikealle tärykalvo. Vuotiaana 27 toinen elinsiirron vasemmalle tärykalvo. 40 vuotta En ole koskaan kärsinyt korviani. Yli 3 vuotta sitten oli tärykalvon puhkeamiselle. Joten jouduin jälleen uuden tärykalvo elinsiirrot. Leikkaus sujui hyvin. Olen kuulemaan säännöllisesti Dr. Korvalääkärin (ENT) lääkäri. Voit olla varma, että ei ole komplikaatio. Olen kuitenkin usein ollut kipuja, kutinaa ja vihelteli. Hyvin epämiellyttävää. Käytin polydexa tippaa mutta tämä hoito ei toimi minulle. Kokeilin oplantamednaturo hoitoa. Ensimmäisestä hakemuksesta tunsin hyvä helpotus. Raikkauden tunteen. Lopussa on 2 päivää hakemuksen i kovetettiin. Kaikki itches ja kipu ovat disapeared. Minun tapauksessa on hyvin erikoinen. Tein toisen oplantamednaturo hoito spesifinen tärykalvo. Olla varma. Oplantamednaturo hoito on erittäin hyvä. Suosittelen sitä. Voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostitse, jos haluat puhua minulle. Kiitos Francois kaikki hänen neuvoja ja kuuntelee.
Fabienne



RANSKA: Etienne(1950) F-25400 AUDINCOURT   Krooniset ongelmat / Kesto: 10 vuotta    Parantua: Kyllä / 5 päivää
Historialliset
Hei. Olen kuulolaitteita. 4 Vuotta. Molemmissa korvissa. Minulla oli kutina useita vuosia (6+). Kutiaa olivat tehostamalla enemmän ja enemmän! Jouduin poistamaan kuulokojeeni useita kertoja päivässä. Scratch itse! Olen nähnyt monet lääkärit / ENT / ORL! Yritin ottaa kortisoni voide. Olen myös kokeillut kaikkia korjaustoimenpiteet isoäidit. Kaikki nähneet Internetissä! Sitten huomasin "OPlantaMedNaturo". Sitten määräsi hoito ilman suurta uskoa. Mutta 2 päivää hoidon jälkeen 2 korvat, ihme kaikki tuntui kovettunut! Ohjeiden, olen myös ostanut laitteen desinfiointi laatikko earing apuvälineitä. Tämän jälkeen viimeinen vaihe, kaikki tekivät menee hyvin. Vain muutama pikku pistelyä. En häivy golgata! Suosittelen tätä ihmeellinen ja nopeaa parannuskeinoa. Kiitos Mr.François


RANSKA: Christine(1960) F-85660 SAINT-PHILBERT-DE-BOUAINE   Krooniset ongelmat / Kesto: 3 vuotta    Parantua: Kyllä / 2 päivää
Historialliset
Minulla oli kutiava molemmissa korvissa useita kuukausia. Erittäin epämiellyttävä! Hoidin korva ensin. Heal kahdessa päivässä! Oikein hyvä. Viisitoista päivää myöhemmin toinen korva. 2 päivää myöhemmin sama hyvä tulos! Ei enää kutinaa! On selvää, voin vain suositella "OPlantaMedNaturo", tällaisia menestys! Jäljelle on minulle tinnitus! Toivottavasti jonain päivänä löytää saman yllättävä käsittely!!!
Kiitos François. Christine



RANSKA: Gaëlle(1962) F-22360 Langueux   Krooniset ongelmat / Kesto: 1 vuotta    Parantua: Kyllä / 3-4 päivää
Historialliset
Minulla oli vaikea kutina ja sakkaa toiseen korvaan vain. Enemmän kuin 1 vuosi. Se häiritsi minua koko päivän. Varsinkin yöaikaan. I herätä minut monta kertaa! En voinut nukkua hyvin. Se oli todellinen golgata. Käytön jälkeen "OPlantaMedNaturo", sain kovetetaan 3-4 päivää vain! Se on todella loistava! Olen rento nyt! Olen vihdoin takaisin minun todellinen rauhallista elämää. Kiitos niin paljon Mr.Francois!
Gaëlle



RANSKA: Jean-François(1965) F-24100 Bergerac   Krooniset ongelmat / Kesto: 10+ vuotta    Parantua: Kyllä / 2 päivää
Historialliset
Kutiava korville! Useita vuosia! Täysin kovettunut hoito "OPlantaMedNaturo". Se on erittäin nopea ja tehokas! Suosittelen sitä, jos sinulla on näitä ongelmia. Lopuksi helpottunut, iso kiitos François!
Jean-François



RANSKA: Odile(1964) F-24100 Bergerac   Krooniset ongelmat / Kesto: 35+ vuotta    Parantua: Kyllä / 2 päivää
Historialliset
Olin Kutiava korville jo kun olin pieni lapsi! Ennen 15-vuotias. niin... yli 35 vuoden kutiaa! (Ja olen nyt 50+). Ensimmäistä kertaa löysin korjaamiseksi! Sen avulla voin viettää päivää ja yötä naarmuttamatta korvilleni! Se oli niin epämiellyttävä naarmuta korvilleni koko ajan, ja hyvin riskialtista satuttaa tärykalvo! Pahin hetket ovat, kun olet julkisesti! Tai ystävien kanssa! Sinun on pakko löytää pieni rauhallinen paikka, raapia ne tuomittaisiin korvat mädäntyi elämääni. Ne harvat ensimmäisinä vuosina olin yrittänyt kaikkea. Yritin eri lääkäreitä. Olen myös kokeillut kaikenlaisia ??tuotteita saatavilla. Ei menestys! Myöhemmin olen eronnut itse. Yksi hieno aamulla, Francois, kertoo minulle hänen löytö. Tuolloin en ota sitä vakavasti. Mutta riskeerasin mitään kokeilla "OPlantaMedNaturo". Koska olin jo kokeillut kaikkia ennen! Ensimmäinen sovellus (1. päivä) alkoivat vapauttaa minut jo. Toisena päivänä aloin unohtaa, että minulla oli korvat! Ei enää korvia naarmuuntumista! En voinut uskoa sitä vielä! Koska kauan sitten... olen vihdoin nukkua hyvin uudelleen nyt. Ei enää kutittaa, ei edes pieni, koska noin kaksi kuukautta nyt! Oma oikealla korvalla, joka oli hyvin vaurioitunut, tuli "normaali" uudelleen. Korva vaha on myös takaisin normaaliksi. Sitten käsitelty minun vasempaan korvaan, mikä oli hieman vähemmän vaikutusta. Samalla suuri menestys! Kovettunut 2 päivää! OPlantaMedNaturo on yksinkertaisesti loistava! Kokeile, näet itse, se on aivan loistava kuin ihme, kiitos François !!!!! Ja niille, jotka vielä epäilevät, voit ottaa yhteyttä minuun muutenkin. Mieluiten sähköpostitse.
Odile