SE - Vittnesmål Sida-1 ( = översatt Vittnesmål )


De använde OPlantaMedNaturo. De vittnade för dig:"

- Behandlingen är enkel, snabb och effektiv. bara 2 dagar för de flesta fall!
- Självklart, inte lätt att tro! Det är precis som ett mirakel! Men är det riktigt?
- De vittnesmål kommer rassure dig. Eliminera dina tvivel. Och övertyga dig definitivt.

Vittnesmål sida-1:   Översatt till alla språk.
Vittnesmål sida-2:   Efter land (original / översätts inte).
Vill du komma i kontakt och prata direkt med en läkt person (er)?
- Bara gälla via e-post för att få: adress, telefon, e-post av människor / vittnesmål från ditt val.
(Denna personliga information kommuniceras endast på begäran. För att undvika "spam"!)

Trevlig läsning! Din healing i morgon? Ja, kan du göra det nu!

ÖVERSÄTTNINGAR / OBS: Vittnesmål där översatta. Välj hemsidan för språk.



OBS! Den här vittnesmål är nu "stängd"
- Flera hundra personer har blivit läka.
- I flera år är effektiviteten nu väl beprövad.
- Om du vill få nya testimonialer / senaste adresser i ditt land / nära dig, behöver du bara kontakta mig.



BELGIEN: Véronique(1963) B-1472 GENAPPE    Kroniska problem / Varaktighet: 3 år    / Härdad: JA / 2 dagar
Historiskt
I mer än 3 år, men i ena örat bara hade jag kliar i hörselgången. 8 på en skala från 10! Klådan var mycket oroande. Jag har följts av en Dr. Otolaryngologist(ENT) sedan dess. Analyserna visade en bakterie: Aspergillus. Så jag följde en grundläggande behandling med orala antibiotika och även Auricularum. Efter 12 månaders auricularum, bytte jag till "Nilstat i droppar" + lokal desinfektionsmedel Betadine + Biseptine. Efter antibiotikabehandling och några andra produkter, bakterier (Aspergillus) var väl resorberas. Men när det gäller klåda ... alltid utan framgång! De har inte resorberas av dessa behandlingar!
Några månader senare, fann jag adressen till Mr.Francois Donzé. Jag tog kontakt med honom och genast jag var tur för en varm respons som gav mig förtroende. Så jag använde sin behandling utan tvekan! Miraklet händer slutligen. Efter behandlingen av Mr.Francois Donzé, gick jag till min Dr. Otolaryngologist(ENT) för regelbundna samråd. Läkaren var glad för me.He ens frågade mig Internet-länk ... Eftersom allt är bra nu, jag har inget mer att göra. Hörselgången har normaliserats. Ett mycket stort tack till Mr.Francois Donzé som är en uppmärksam och mycket människan. Du kan lita på honom.
Tveka inte, gå för det!
Véronique



FRANKRIKE: Fabienne(1964) F-53290 GREZ-EN-BOUERE   Kroniska problem / Varaktighet: 5 år    / Härdad: JA / 2 dagar
Historiskt
Från 3 månaders ålder började jag har upprepade öroninflammationer. Vid en ålder av 10: Jag hade min första transplantation till höger trumhinnan. Vid en ålder av 27 min andra transplantation till vänster trumhinnan. För 40 år jag har aldrig lidit av mina öron. Mer än 3 år sedan hade jag en trumhinna perforering. Så jag hade återigen en ny trumhinnan transplantation. Operationen gick bra. Jag regelbundet samråda en öronläkare. För att vara säker på att det inte finns någon komplikation. Dock hade jag ofta smärtor, klåda och vissla. Mycket obehagligt. Jag använde polydexa droppar men denna behandling fungerade inte för mig. Jag försökte oplantamednaturo behandling. Från den första ansökan kände jag en bra lättnad. En känsla av friskhet. Vid slutet av de 2 dagarna av ansökningen i cured. Alla kliar och smärta försvann. Mitt fall är mycket speciell. Jag gjorde en andra oplantamednaturo behandling specifikt för trumhinnan. För att vara säker. Den oplantamednaturo behandling är mycket bra. Jag rekommenderar det. Du kan kontakta mig via e-post om du vill tala med mig.
Tack Francois för alla sina råd och lyssna.
Fabienne



FRANKRIKE: Etienne(1950) F-25400 AUDINCOURT   Kroniska problem / Varaktighet: 10 år    Härdad: JA / 5 dagar
Historiskt
Hallå. Jag har hörapparater. 4 år. Båda öronen. Jag hade klåda i flera år (6 +). Kliar var intensifiera mer och mer! Jag var tvungen att ta bort mina hörapparater flera gånger om dagen. Scratch själv! Jag har sett många läkare / ENT / ORL! Jag försökte tagit kortison salva. Jag försökte också alla åtgärder av mormödrar. Alla sett på internet! Sedan upptäckte jag "OPlantaMedNaturo". Jag beställde sedan Behandling utan mycket övertygelse. Men 2 dagar efter behandling av 2 öron, mirakel alla verkade botas! Som rådde, jag köpte också en anordning desinfektion box för earing hjälpmedel. Efter detta steg, går väl alla gjorde. Bara ett fåtal liten liten stickningar. Jag fick ut min golgata! Jag rekommenderar denna mirakulösa och snabb härdning. Tack vare Mr.François



FRANKRIKE: Christine(1960) F-85660 SAINT-PHILBERT-DE-BOUAINE   Kroniska problem / Varaktighet: 3 år    Härdad: JA / 2 dagar
Historiskt
Jag hade kliande i båda öronen i flera månader. Mycket obehaglig! Jag behandlade ett öra först. Läka i två dagar! Mycket bra. Femton dagar senare, den andra örat. 2 dagar senare samma goda resultat! Inga fler klåda! Självklart kan jag bara rekommendera "OPlantaMedNaturo", med sådan framgång! Allt som återstår för mig är tinnitus! Jag hoppas att en dag kommer vi att finna samma överraskande behandling !!! Tack vare François.
Christine



FRANKRIKE: Gaëlle(1962) F-22360 Langueux   Kroniska problem / Varaktighet: 1 år    Härdad: JA / 3-4 dagar
Historiskt
Jag hade svår klåda och skorpor i bara ett öra. För mer än ett år. Det störde mig hela dagen lång. Särskilt nattetid. Jag vaknar upp mig många gånger! Jag kunde inte sova bra. Det var en riktig Golgata. Efter att ha använt "OPlantaMedNaturo", fick jag botade på bara 3-4 dagar! Det är verkligen fantastiskt! Jag avslappnad nu! Jag äntligen få tillbaka mitt riktiga fridfullt liv. Tack så mycket Mr.Francois!
Gaëlle



FRANKRIKE: Jean-François(1965) F-24100 Bergerac   Kroniska problem / Varaktighet: 10+ år    Härdad: JA / 2 dagar
Historiskt
Kliande öron! Flera år! Helt botad efter behandling "OPlantaMedNaturo". Det är mycket snabb och effektiv! Rekommendera det om du har dessa problem. Äntligen lättad, ett stort tack till François!
Jean-François



FRANKRIKE: Odile(1964) F-24100 Bergerac   Kroniska problem / Varaktighet: 35+ år    Härdad: JA / 2 dagar
Historiskt
Jag hade Kliande öron redan när jag var ett litet barn! Före 15 år gammal. så... mer än 35 års kliar! (Och jag är nu 50+). För första gången jag hittade botemedlet! Det gör att jag kan tillbringa dagar och nätter utan att repa mina öron! Det var så obehagligt att klia mina öron hela tiden, och mycket riskabelt att skada min trumhinna! De värsta stunder är när du är i offentligt! Eller med vänner! Du tvingas hitta en liten lugn plats, att skrapa dessa förbannade öron som ruttnat mitt liv. De få första åren jag hade försökt allt. Jag försökte olika läkare. Jag försökte också alla typer av produkter som finns. Ingen framgång! Senare, avgick jag själv. En vacker morgon, Francois, berättar om sin upptäckt. På den tiden hade jag inte ta det på allvar. Men jag riskerade ingenting att försöka "OPlantaMedNaturo". Eftersom jag redan hade provat det förut! Den första ansökan (1 dag) började befria mig redan. Den andra dagen började jag glömma att jag hade öron! Inga fler öron kliar! Jag kunde bara inte tro det ännu! Eftersom en lång tid sedan... Jag sover äntligen frisk igen nu. Inga fler klåda, inte ens en liten en, eftersom cirka två månader nu! Min högra öra, som var mycket skadad, blev "normal" igen. Öronvax är också tillbaka till det normala. Jag behandlades sedan mitt vänstra öra, som var lite mindre påverkade. Med samma succé! Härdas i 2 dagar! OPlantaMedNaturo är helt enkelt fantastiskt! Prova, du kommer att se själv, det är bara bra som ett mirakel, tack François !!!!! Och för dem som fortfarande tvivlar, kan du kontakta mig ändå. Företrädesvis via e-post.
Odile