DK - Udtalelser Side-1 ( = Oversat Udtalelser )



De brugte OPlantaMedNaturo. De vidnede for dig:

- Behandlingen er enkel, hurtig og effektiv. 2 dage kun for de fleste tilfælde!
- Det er klart, ikke let at tro! Det er ligesom et mirakel! Men er det virkeligt?
- De Begejstring vil rassure dig. Eliminer din tvivl. Og overbevise dig endeligt.

Udtalelser side-1:   Oversat til alle sprog.
Udtalelser side-2:   Efter land (Originaler / oversættes ikke).
Vil du kontakte og tale direkte med en helet person (er)?
- Blot anvende via e-mail for at få: adresse, telefonnummer, e-mail af mennesker / testimonials af dit valg.
(Denne personlige oplysninger meddeles kun på anmodning. For at undgå "spam"!)

God læselyst! Din healing i morgen?    Ja, du kan gøre det nu!

OVERSÆTTELSER / BEMÆRK: Udtalelser oversættes. Vælg hjemmeside for originalsproget.



BEMÆRK: Denne testimonials er nu "lukket"
- Flere hundrede mennesker er blevet helbredt af behandlingen.
- I flere år er effektiviteten nu velbevist.
- Hvis du ønsker at få nye testimonialer / nylige adresser i dit land / tæt på dig, skal du bare kontakte mig.



BELGIEN: Véronique(1963) B-1472 GENAPPE    Kroniske problemer / Varighed: 3 år    Helede: JA / 2 dage
Historial
I mere end 3 år, men i det ene øre kun, jeg havde itches i øregangen. 8 på en skala fra 10! Den kløe var meget foruroligende Jeg er blevet efterfulgt af en ENT siden da. Analyserne viste en bakterie: Aspergillus. Så jeg fulgte en grundlæggende behandling med orale antibiotika og også Auricularum. Efter 12 måneders auricularum, jeg skiftede til "Nilstat i dråber" + lokal desinfektionsmiddel Betadine + Biseptine. Efter den antibiotiske behandling og de få andre produkter, bakterier (Aspergillus) var godt resorberet. Men som for kløe ... altid uden succes! De er ikke blevet reabsorberes af disse behandlinger!
Et par måneder senere, fandt jeg adressen på Mr.Francois Donzé. Jeg fik kontakt med ham og højre væk jeg var heldig for en varm respons som gav mig selvtillid. Så jeg brugte sin behandling uden tøven! Miraklet endelig sker. Efter oPlantaMedNaturo behandling, jeg gik til min ENT for en regelmæssig konsultation. Lægen var glad for mig. Han spurgte mig selv på internettet-link ... Da alt er fint nu, jeg har ikke mere at gøre. Øregangen er vendt tilbage til det normale. En meget stor tak til Mr.Francois Donzé som er en opmærksom og meget menneskelig person.
Du kan stole på ham. Tøv ikke med, gå til det!
Véronique (Belgien)



FRANKRIG: Fabienne(1964) F-53290 GREZ-EN-BOUERE   Kroniske problemer / Varighed: 5 år    Helede: JA / 2 dage
Historial
Fra en alder af 3 måneder, jeg begyndte at få gentagne øreinfektioner. I en alder af 10: Jeg havde min første transplantation til højre trommehinde. I en alder af 27 min anden transplantation til venstre trommehinde. I 40 år har jeg aldrig lidt af mine ører. Mere end 3 år siden havde jeg en trommehinde perforering. Så jeg havde en gang en ny trommehinde transplantation. Operationen gik godt. Jeg regelmæssigt konsulterer en ørelæge. For at være sikker på, at der ikke er nogen komplikationer. Men jeg havde ofte smerter, kløe og fløjtede. Meget ubehagelig. Jeg brugte polydexa dråber, men denne behandling virkede ikke for mig. Jeg prøvede den oplantamednaturo behandling. Fra den første ansøgning følte jeg en god relief. En følelse af friskhed. Ved slutningen af de 2 dage ansøgning blev jeg helbredt. Alle klør og smerter er disapeared. Min sag er meget speciel. Jeg gjorde en anden oplantamednaturo behandling specifikt for trommehinden. At være sikker. Den oplantamednaturo behandling er meget god. Jeg anbefaler det. Du kan kontakte mig via e-mail, hvis du ønsker at tale med mig. Tak til Francois for alle hans råd og lytte.
Fabienne



FRANKRIG: Etienne(1950) F-25400 AUDINCOURT   Kroniske problemer / Varighed: 10+ år    Helede: JA / 5 dage
Historial
Hej. Jeg har høreapparater. 4 år. Begge ører. Jeg havde kløende i flere år (6 +). Klør blev intensiveret mere og mere! Jeg var nødt til at fjerne mine høreapparater flere gange om dagen. Skrabe mig selv! mig selv! Jeg har set mange læger/otolaryngologist! Jeg forsøgte taget kortison salve. Jeg prøvede også alle de retsmidler af bedstemødre. Alle set på internettet! Så opdagede jeg "OPlantaMedNaturo". Jeg bestilte derefter Behandling uden megen overbevisning. Men 2 dage efter behandling af 2 ører, alle mirakel syntes helbredt! Som rådgivet, jeg købte også en anordning desinfektion boks til skridning hjælpemidler. Efter dette sidste trin, alle gjorde går godt. Bare et par lille bitte snurren. Jeg fik ud af min Golgata! Jeg anbefaler denne mirakuløse og hurtig helbredelse. Takket være Mr.François



FRANKRIG: Christine(1960) F-85660 SAINT-PHILBERT-DE-BOUAINE   Kroniske problemer / Varighed: 3 år    Helede: JA / 2 dage
Historial
Jeg havde kløende på begge ører i flere måneder. Meget ubehagelig! Jeg behandlede en øre først. Heal i to dage! Meget godt. Femten dage senere, den anden øre. 2 dage senere samme gode resultat! Ikke mere kløe! Naturligvis kan jeg kun anbefale "OPlantaMedNaturo", med en sådan succes! Alt der er tilbage for mig er tinnitus! Jeg håber, at vi en dag vil finde den samme overraskende behandling !!! Tak til François.
Christine



FRANKRIG: Gaëlle(1962) F-22360 Langueux   PKroniske problemer / Varighed: 1 år    Helede: JA / 3-4 dage
Historial
Jeg havde alvorlig kløe og skorper i kun det ene øre. For mere end 1 år. Det forstyrrede mig hele dagen lang. Især i natperioden. Jeg vække mig mange gange! Jeg kunne ikke sove godt. Det var en rigtig Golgata. Efter at have brugt "OPlantaMedNaturo", fik jeg kureret på kun 3-4 dage! Det er virkelig fantastisk! Jeg afslappet nu! Jeg endelig komme tilbage mit virkelige fredeligt liv. Tak så meget Mr.Francois!
Gaëlle



FRANKRIG: Jean-François(1965) F-24100 Bergerac   Kroniske problemer / Varighed: 10+ år    Helede: JA / 2 dag
Historial
Kløende ører! Adskillige år! Fuldstændig helbredt efter behandling "OPlantaMedNaturo". Det er meget hurtigt og effektivt! Stærkt anbefale det, hvis du har disse problemer. Endelig lettet, en stor tak til François!



FRANKRIG: Odile(1964) F-24100 Bergerac   Kroniske problemer / Varighed: 35+ år    Helede: JA / 2 dag
Historial
Jeg havde Kløende ører allerede da jeg var et lille barn! Før 15 år. så... mere end 35 års klør! (Og jeg er nu 50 +). For første gang fandt jeg afhjælpe! Det giver mig til at tilbringe dage og nætter uden at ridse mine ører! Det var så ubehageligt at ridse mine ører hele tiden, og meget risikabelt at skade min trommehinde! De værste øjeblikke er, når du er i det offentlige! Eller med venner! Du er tvunget til at finde en lille stille sted, at ridse de forbandede ører, der rådnede mit liv. De få første år jeg havde prøvet alt. Jeg prøvede forskellige læger. Jeg prøvede også alle slags produkter til rådighed. Ingen succes! Så senere fratrådte jeg selv. En skønne morgen, Francois, fortæller mig om sin opdagelse. På det tidspunkt vidste jeg ikke tage det alvorligt. Men jeg risikerede ikke noget at forsøge "OPlantaMedNaturo". Da jeg allerede prøvet det hele før! Den første ansøgning (1. dag) begyndte at aflaste mig allerede. Den anden dag begyndte jeg at glemme, at jeg havde ører! Ikke flere ører skrabe! Jeg kunne bare ikke tro det endnu! Siden lang tid siden... jeg endelig sove godt igen nu. Ikke mere kløe, ikke engang en lille en, indtil nu! Min højre øre, som var meget beskadiget, blev "normal" igen. Ear Wax er også tilbage til normal. Jeg derefter behandlet mit venstre øre, som var lidt mindre påvirket. Med den samme store succes! Helede i 2 dage! OPlantaMedNaturo er simpelthen fantastisk! Prøv det, du vil se for dig selv! Det er fantastisk, som et mirakel! Tak François !!!!! Og for dem, der stadig tvivler, kan du kontakte mig alligevel. Fortrinsvis via e-mail.
Odile