NO - Min personlige historie:

Jeg er verken lege, magnetiseringskrets, eller andre ... men en sivilingeniør som elsker natur og planter.
Jeg hadde kløe og smerter i øret i over fem år. I begynnelsen hadde jeg liten klør / smerte. Gjennom årene har kriser og intensiteten øker kraftig.
På slutten var det om ti (eller flere) kriser per dag. Deretter kløe og smerte vekket meg også om natten! En ekte Golgata! Jeg klødde meg mye!
Jeg har sett et dusin leger spesialister, hudleger, otolaryngologist. I 2 forskjellige land. De foreskrevet meg mange forskjellige behandlinger, antibiotika, kremer og andre. Selvfølgelig også noen kortison kremer. For å se om det var en form for eksem! Alltid samme. Ingen forbedringer. Kløe kommer alltid tilbake! Alltid økende. En ekte Golgata!

Så hva er igjen for meg å gjøre? Jeg gikk også over hele Internett. Finn andre personer i samme sak. Jeg har også testet alle de "bestemors rettsmidler". Men ubrukelig! Ingen improvments i det hele tatt! (Se side: Liste Produkt ustand)

Så vel demoralisert, hva annet å gjøre? Skjær øret mitt? Jeg bestemte meg for å starte min egen forskning.
Etter noen måneder / år med forskning, arbeid, tålmodighet ... og mye av testing ...
Jeg endte opp med å endelig finne noe som så ut til å fungere!

OPlantaMedNaturo ble født:
- En medisinsk plante. Spesiell podet-Plant. Blandet med flere oljer.
- Et par forbedringer der mades. Et verktøy er opprettet. For å legge inn riktig bladet inne i øret.
- Løsningen fant er trygg, myk, 100% naturlig, 100% økologisk
- Vanligvis er tilstrekkelig til å helbrede med OPlantaMedNaturo, selv etter så mange tiår med calvaries 2 dager !


Jeg ble helbredet!!! Det var virkelig en stor lettelse å komme tilbake til normalt og fredelig liv! Alt endelig er tilbake til normalen:
Slutt på kløe. Ingen smerte. Øret er normalt. Slutten av en Golgata! Takket være mor-natur, virkelig imponerende.

Jeg har sett på internett mange mennesker som har lignende problemer. Jeg bestemte meg for å hjelpe dem.
Siden juli 2016, foreslår jeg OPlantaMedNaturo. Du kan lese "Uttalelser side" ... det er alltid veldig oppmuntrende oss!
Nå er det også enkelt for deg. Du kan bli helbredet i morgen! Jeg ønsker deg en rask utvinning.